سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در خبر دیگر است که به اشعث پسر قیس در تعزیت وى فرمود : ] چون بزرگواران شکیبایى ، و گرنه چون چارپایان فراموش نمایى . [نهج البلاغه]

شمعی در باد

 
 
آشنایی(شنبه 87 آبان 11 ساعت 9:44 صبح )

سلام دوستان عزیز

از اینکه به وبلگ خودتون اومدید بسیار بسیار ممنون

بزارید کمی از خودم بگم:

من متولد دومین روز اردیبهشت 1366 هستم.تو یکی از روستاهای اراک به نام فرک

الان خونوادمون 7 نفره است.یه آبجی دارم با 3 تا داداش.

خودم هم دانشجوی علوم کامبیوتر دانشگاه بیام نور قمم.

خیلی زود میرم سر اصل مطلب.

همیشه از خدا میخواستم یه دوست خوب و صمیمی بهم بده ولی هیچ وقت به آرزوم نرسیدم.

آما هیچ وقت تنها نبودم.چون واقعا خدا را کنارم حس میکردم.

اما یه شب زد سرم که با یخ وبلاک حرفایی که تمام عمرم تو کنج دلم بود به همه بگم(داستان زندگی را میگم)

از حالا هر وقت تونستم میام و مینویسم.دوست دارم شما هم بخونید

منتظرتون هستمhttp://www.parsiblog.com/Images/Emotions/111.gif



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:1  بازدید

مجموع بازدیدها: 1312  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «